11/22/2012

Tmavě, rozostřeně a rozmazaně



Stejně nejde vidět co mám na sobě :P takže jsou ty fotky k ničemu :D ale dávám je sem, aspoň jako důkaz že jsem se o to pokoušela :D




Bez toho kousnutí od komára a dementního výrazu z toho jak mi svítí do očí by to vypadalo líp :D


Hah! Prejže vypadám jak John Lennon

Konečně fotka kde jde vidět moje super extra čepice! :)
Aspoň trocha světla z pouliční lampy :D
Jak by řekl Patrik tohle je můj pán prstenů :)

Kopněme si do tašky



Jé světlo...


 Fotila mě ségra, kterou jsem se rozhodla rovnou jmenovat mou dvorní fotografkou :D Avšak poznám pro příště: potřebuju jinej foťák (nebo vlastně vůbec nějakej foťák, protože tohle je focený videokamerou) 
a taky by bylo lepší kdyby venku byla aspoň trocha světla :D Protože tohle nemá cenu

Žádné komentáře:

Okomentovat