11/07/2012

Faded mannequin, cold sweat and row

Tady jsem teď neměla být!
Právě jsem měla stát v první ředě na koncertě Sunz v Brně :P 
A poslouchat Karla :D
(kdo nezná dělá chybu :P takže všichni poslechnout! Povinně)


Místo toho se tu teď nudím nad biolou :P (kterou neumím a myslím že ji nebudu umět nikdy)
Beru foťák..
Podařilo ser mi vyfotit dvě věci a baterky se vybili
(SAKRA!) (ZASE!)
1. Jo mám novou hlášku na stěně (mám jich tam sice víc :P ale vyfotila jsem tuhle aby se Wed cítila  jako filozof:) )

Konečně jsem zase po dlouhé době viděla svůj (tak teda na půl svůj) sešit :)
Jediný co v něm je, jsou texty písniček, obrázky, texty písniček, komentáře k obrázků, texty písniček a ještě jednou texty písniček :D
Kdyby to to šlo, s tím sešitem jsem se už dávno oženila :P (a jestli né s ním tak mojí MP3kou :D )

2. Sešit s velkým S

A ještě něco málo o mě..
Pokaždý když dělám úkol do angličtiny, nebo když máme angličtinu napadají mě stupidní komentáře :P
Někdy je řeknu nahlas, někdy je tam napíšu a někdy se udržím a neudělám nic :)
Ale tentokrát to nešlo :D

Zadání bylo jasný: Napište 6 pravdivých vět o tom co děláte o víkendu..

..A moje odpověď :P
Ponaučení (?) : asi čtu moc Meme
a nedokážu se ovládat (třeba i když někdo spí :D mám takový nutkání mu nekreslit knír :P )
(BTW. Sorry za ten můj škrabopis :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat