11/11/2012

Nejúžasnějších dvacet hodin :)

Když se někdo má a může si pěkně poslouchat garmofón :) (ne to není překlep)
Klasika :D Já z mého vlastního pohledu
Smíchu není nikdy dost.. Proto se směju furt :)
Nemám ráda když mi sebere foťák a já kvůli blesku dalších 5 minut nevidím :D

Nemá rád když mám u sebe foťák :D a jestli je tam blesk nebo ne, to je mu jedno! 

Zákaz focení.... Jako vždy :P

Přívěsek Trsátka mi vletěl do záběru :) A moje ruka se stala nějakou postíženou :D





5 komentářů:

  1. jéé:) to muselo být to nejhezčí "spaní u mě" :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si piš :D když to bylo ''u tebe'' tak ještě aby to nebylo nejlepší :)

      Vymazat
  2. ta fotka jak máš zavřené oči je moc hezká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chah.. A to jsem si nadávala proč to tam dávám a dobrovolně se ponižuji :P Ale tak když se líbí tak mě to rozhodně nevadí :D A děkuji :)

      Vymazat
  3. Hani vy ste sladcíí:) Honza asi ví kam ty fotky putují když se skrývá před foťákem:D úžesný:)

    OdpovědětVymazat