11/16/2012

Nepořádek v pokoji, Pořádek v počítači

Chah!
Jsem líná na to abych si uklidila v pokoji :P
Tak jsem si aspoň uklidila na ploše a promazala nějaký zbytečný nesmysli co jsem kde našla. Při uklízení jsem narazila na pár.. ehm.. dobrých.. nebo aspoň zajímavých fotek.. ale věřte mi ty nechcete vidět :D
A pak taky na jedno tak půl roku (?) starý video :D a to může být tak jediný co si dovolím zveřejňovat :)


+Mám nový kalhoty! A závidím si je 

No jo.. webka je na houby, to hlavní = barva nejde vidět :P
ale prozradím vám že to má být nějaká béžovovelbloudí nebo něco tak :D
Jo a ještě vám můžu prozradit že jsem je ulovila dneska po škole v F&F
Cítím se jako velký myslitel..
Akorát mě štvou že maj malý kapsy

Po téhle fotce přišla domů mamka a sebrala mi je, že mi je dá na vánoce tak nápis: Mám nový kalhoty možná nebyl zase až tak pravdivej (zatím!)

Žádné komentáře:

Okomentovat