11/01/2012

Ruslan přišel pěšky!

Dnešek je pitomej!
Nic mě nebaví!
Dostala jsem (další) pětku!
A chce se mi někam.. někam PRYČ!
Pryč od všeho, od všech!
Na nějaký úchvacňousní (nejspíš neexistující) místo kde je spousta volnýho času a koncertů a zábavy a úžasných lidí a moje vlasy tam nebudou vypadat tak pitomě :)

Včerejšek byl úžasnej!
Skoro jako na tom úchvacňousním místě.
Byla jsem na koncertě. Byla jsem tam s A. a už jenom to by bylo úžasný :) Byla sranda a bylo to úžasný. Nikam jsme nepospíchali takže po skončení jsme tam byli další hodinku a sledovali Alberta :) a pak jsem se s ním dala do řeči a bylo to úžasný :) a on byl úžasnej a všechno bylo úžasný.

(Slovo úžasný jsem v tomhle článku použila tolikrát že už ztratilo svůj smysl)

Možná právě kvůli tomu úžasnýmu včerejšku dnešek nestojí za nic. Normálně by to totiž nepřišlo. Ale v porovnání se včerejškem...

No nic za 10 minut jedu do Pr. za panem H. 
Snad mi aspoň ten spraví náladu


(PS. jestli jste někdo byl náhodou včera v Olomouci U-klubu na koncertě Charlie Straight, nezbystřili jste jak se jmenovala ta předkapela? Já to totiž nevím a docela marně se na to snažím přijít :P )

Žádné komentáře:

Okomentovat