11/27/2012

Ovesná kaše a roztrhaný silonky

Mám nějakou divně nedivnou náladu..
Jsem unavenočilá..
Mám hlad nehlad..
A nic se mi nechce dělat, zároveň mám divnej pocit že nic nedělám..
Moje oči chtějí spát. Já chci číst. Ale můj mozek by se měl učit..


Před pár dny jste mohli zahlídnou v nějakým tom článku můj deníček na kreslení a když ho tam vidím ležet před sebou, říkám si že bych se s vámi mohla podělit s těma obrázky co jsem za ty 2 týdny vytvořila :)

(BTW. je to foceno foťákem, protože scaner momentálně nefunguje, což znamená že ty fotky jsou někdy trochu zkreslený :D to jen na moji obhajobu, naživo všechno vypadá hezčej )


Moje skříň (akorát trochu s menším obsahem a menším nepořádkem)

Méďa v poškrábané raketě? NE'
Klobouk s ušima? NE!
Moje nohy, když kreslím, jak kreslím, že kreslím, když kreslím :)

Moje okno.. (Tady tenhle obrázek ten foťák nějak znehodnotil :P )

Tátovo auto

Autobus.. Nakresleno během jízdy do školy

Moje lavice v hodině fyziky

Jinej autobus co se zdržel poutý 3 minuty takže jsem si při kreslení dost vymýšlela (taky to tak vypadá :D )

Asi moje nejoblíbenější kresba. Okno v naší třídě. (Ale naživo to vypadá líp to vám povím)


Pan H s igelitkou na hlavě :) On měl opravdu igelitku na hlavě, to není můj výmysl

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Omfg DOKONALOST :o Ta skříň je úplně nejúžasnější. (podle oka foťáku) :DD

    OdpovědětVymazat