11/13/2012

Don't say it's true

Áááchjo..
Jsem nemocná
Jsem divně nemocná :P
Bolí mě hlava a mám 38,3
To je vše!
Už nic víc, žádnej kašel, bolení v krku, tuny posmrkaných kapesníků
NIC
A i přesto že já tvrdím že mi vlastně nic není, protože i když ta bolest hlavy je ukrutná, furt mám dost síly na to, jít do školy, učit se a nemuset pak někde shánět sešity a dohánět učivo, všichni v mým okolí si myslí že musím zůstat doma. 
Když jsem se dneska objevila ve škole hned mi začali vyhrožovat že to řeknou učitelce a pošlou mě domů (a jestli příjdu zítra vážně to udělají) H. říká že se se mnou nebude bavit když půjdu do školy, babička a děda jsou z toho taky hotový stejně jako mamka která mě neustále přemlouvá ať zůstanu doma a když jsem jí řekla že teda do školy nejdu málem udělala díru do stropu jak skákala štěstím :P
Jediná ségra chce abych do školy šla, protože prej: Nerada jezdí do školy sama :D (Pitomost!) 
Ale hlavně mi závidí :D

Tak tu jen sedím a poslouchám starý písničky, hledám nový písničky, písničkuju :P







2 komentáře:

  1. Taky jsem nemocná,horečka a i tuna kapesníků-hrozný!!:-D
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat