11/14/2012

Super-Etra-Mega (moje slovní zásoba se nějak zmenšuje)

Když je člověk celej den doma a nudí se (protože je zdravej ale ostatní tvrdí že ne:P )


Super to se ze mě teď jako stal Hipster :D  ?
Můj mega svetr, kterej miluji a moje mamka ho nesnáší ("Vypadá to jako by sis ho půjčila od svýho dědečka!")
Svetr: Berschka, Triko (co nejde vidět): Takko, Kaltoty: mám už půl stole a netuším kde jsem je vzala :D

Mám super-extra účes a super-extra barvu svetru (která na té fotce vůbec nejde vidět :D )
Triko: H&M    Svetr: Takko
Už před pár dny jsem si vyrobila tenhle super-extra-úchvacouzní deníček a teď chodím s ním a tužkou a kreslím první poslední :P

Pojďme všichni tančit!
Upside-down :)

Stejně miluju to triko Charlie Straight i tu riflovou košili

Chytneme se za ruce a vyskočíme z okna!
Svetr: zase Takko


 Cítím se jak vzorný školáček :P A přitom jsem zrovna za školou :)

2 komentáře:

  1. ten deníček je parádní:) tyjo, ty vlasy ti už úplně rostou:) parádní znudy fotky Haničko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si ještě neviděla můj sešit do literatury :D Hmm.. před pár dny jsem potkala Ludvíka a ten na mě: Co ty máš ty vlasy tak krátký? :D a to jsem se tak radovala že už je mám dlouhý na to abych si udělala účes :D a děkuji Estherko:)

      Vymazat