10/10/2012

Nultý hodiny by prostě měli zakázat :P
Nutit lidi vstávat v 5:30 jen kvůli tomu aby stihli pitomej autobus a dopravili se do školy, kam se ani netěší, protože se jim chce spát :D je prostě hřích a né že ne..
A nám to teď provedli dokonce dva dny po sobě, takže umírám na unavenost :D

 Naše učebna výtvarky.. v okně můžete vidět jaká je tam ještě tma

 Pokus o rádoby uměleckou fotku sklinek co jsem tam ležely, teda stály, no možná i seděli, já nevím u sklenic fakt neumím rozeznat, jak zrovna pózujou :P


Lidi já vám nevím :D ale zase jsem měla ohromný nutkání vyfotit si klín

2 komentáře:

  1. krásná taška! (přece nebudu říkat krásný klín.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Né všichni mají takovej názor :P Se mi aji posmívali :D :P Ale já mám jako vždy svoji hlavu! :D

      Vymazat