10/12/2012

Ááárggr!


Sakra! Už dva dny po sobě mě dokázal tak neskutečně vytočit foťák.

Protože můj mobil je značně zastaralý :D A fotky ním pořizované nejsou.. ehm.. nic moc, vzala jsem si foťák, protože ten apoň umí fotit normálně. Koupila jsem si pěkně nový baterky, aby se neřeklo, dám je do foťáku a celá šťastná že zase budu mít nějaký snímečky vyrazím vstříct světu a foceným objektům :D .. A víte co?Nestihla jsem vyfotit ani fotku. Ani jednu jedinou fotku a foťák byl vybitý. Mám chuť vraždit :P

Ale protože mám taky chuť přidat sem nějakou fotku :P (A vy stejně nemůžete poznat kdy je vyfocená :D ) Zašmátrala jsem ve svojí databázi a našla jsem fotku která je vlastně aji k tématu :D  


Tohle je můj ultra super mobil, kterej umí ultra super nic :D v jeho odrazu je nádhernej foťáček, kterej nejspíš rezignoval a taky kousek mého červeného svetru, dále vlevo nahoře je můj rozostřenej prst, vpravo dole zase kousek trávníku a když se zadíváte sakra dobře (což vlastně asi ani nejde) dokážete si přečíst tu nejkrásnější SMS jakou můžete takhle z čista jasna dostat :P

Žádné komentáře:

Okomentovat