10/13/2012

Čtyři uši na mezi!

Okó pana H. (a mimochodem tato fotka vznikla třeba úplně náhodou když se snažil sebrat ten foťák :P stejně si myslím že přesně takhle vznikají ty nejlepší fotky.. )


Samozřejmě :) už klasicky jsem musela vyfotit taky nohy.. jinak by to přeci nebylo ono :)

Pak jsme si vařili, no vlastně upekli obídek: Pizzu
A to vám říkám nic tak dobrýho jsem nejedla už značnou chvíli.

Tak řekněte nevypadá to úžasně :) sýrovo-sýrovo-sýrová pizza a dvě olivy :D

A tady detailní záběr :P

A to ani nepózuje ani se nepředvádí ani nic, to jen vážně jedním telefonem volá a na druhým píše SMS :D


Já sice neustále nutím lidi nechat se vyfotit :P ale mě samotné to vadilo :D 

Ale tak taky jsem se nechala vyfotit :D a né jednou :P jenže na všech fotkách mám zavřený, nebo minimálně přimhouřený oči :D
Co vám budu povídat.. prostě jsem se měli skvěle.

A tohle je stejně úchvatná písnička
  

Žádné komentáře:

Okomentovat