10/22/2012

FOTOS

Pokaždé, každej den, od založení tohodle blogu (ale vlastně aji předtím) u sebe nosím foťák. 
A u každé fotky si říkám: Jé! To dám na blog. Nebo: Jéj! To nedám na blog :P
Celá natěšená příjdu domů že mám konečně nějaký fotky :D a že můžo napsat další příspěvek.
Sednu k počítači a už zase tak nadšená nejsem. Někdy se mi teda dokonce zadaří a fotky dostanu do pc.
Ale další krok už není. Zamrznu u otevřené stránky: Nový příspěvek a najednou nemám nápady a jsem unavená a musím se učit a nechce se mi atd.
Ale dnes mám nějakou sakra dobrou náladu :D a stejně sem ty fotky dám :P Takže tady to máte sice se zpožděním, ale aspoň něco..


Takžé.. 19.9.2012
Moje maminka měla narozky (ale to je vedlejší :P ) A Iwedka měla narozky
A taky měl Lovi oslavu na Trumfu- Bowling

Samozdřejmě že se nikdo nechtěl fotit a věty jako: Haníí!! Nechoť mě! To si děláš srandu! ty fotíš!? Nefóóť!  jsem slyšela asi tak miliordkrát :D

Když přeji oslavenci :P
Tadle fotka se mi stejně strašně líbí :P Jsou tam skoro všichni pohromadě :) a navíc je rozmazaná :D

Přání :D BTW. Všichni se mi smáli :D když jsem to fotila (ani vám nevím proč to)


Bowlingový koule :D nějakej pokus o uměleckou fotku :P

Tož co by jsme si taky nezapózovali





Oni potom večír ještě šli na Paranormal Activity 4. Jenže to není nic pro mě. Bych se asi pokakala strachy :D A navíc jsem už měla jinaj program.. 

..šla jsem pěšky do Přerova :D myslím okolo 7 večer :P A to mi věřte že tam byla už dost solidní tma :D
Kdyby jste v tom neviděli (jo vím že tam vlastně nic nejde vidět :D ) Tak to jsem fotila velký vůz..
BTW. říkala jsem už že na mém levém rameni mám ze znamínek velký vůz? Ne? Tak teďka už jo :D

Zase moje nožky :D Triko původně od babičky, jenže já si ho úplně speciálně upravila, Legíny, Tenisky a najitá Bunda :D




 Nechápu proč.. ale on se prostě nechce nechat vyfotit :D

To je tak když se snažíte vyfotit se téměř vybitým foťákem uprostřed ,ve dne rušné silnice, překvapivě byla v noci dost prázdná :P

A ještě jedny nohý :D

Pak jsme se vloupali asi do bývalího kravína nebo co to bylo, lehce děsivý ale svým způsobem kouzelný :))

To je tak když se vám znenadání zamne vybitý foťák v kapse :D a vy zjistíte že ještě dokáže vyfotit jednu fotku :)


Žádné komentáře:

Okomentovat