10/16/2012

Ajaj.. tak to jsem nějak nestihla :P Zatím si tohodle příspěvku nevšímejte :D Já musím běžet na bus a až se sem vrátím tak sem něco třeba i připíšu :D

Včera jsem si takhle normálně přišla domů, celá šťastné protože venku pršelo :) a já zbožňuji nejenom když prší, ale hlavně ten pocit když příjdu domů celá promočená a promrzlá a jsem doma a je mi hezky protože je to DOMA a je tam sucho a teploučko a čaj :D A já se cítím jakože jsem doma (já vím že to zní divně protože proč bych se tak neměla cítit, ale ten pocit je nepopsatelnej a navíc né všichni se vždycky cítí doma jako doma.. radši končím nebo se v tom ještě víc zamotám :P ) 

Takže to bylo první plus a poté jsem zamířila do svého pokoje, otvírám dveře... Je tam uklizeno! Jak to? Kdo to? Co to? Nechápu.. Jsem bordelář přiznávám a to že můj pokoj byl takhle uklizený byl vážně.. šok :D (ale vlastně v dobrým slova smyslu protože mě to zbavilo povinnosti uklidit si to sama :P )


Když už jsem tak začala fotit připadalo mi divný nepokračovat :D  Takže tohle je moje nejúžasnější nadpostelová fotková stěna (Joo vím že je trochu prázdná, ale pracuje se na tom) 

Hláška od Iwetky :)) napsaná na zeďku fixou :P

Americká vlajka co jsem dostala od maminky k narozkám. Já vím že potom co začali všichni nosit  věci s americkýma a britskýma vlajkama je tohle úplně Uncool a navíc já s Amerikou nemám nic společnýho :P Ale smůla :P
Moje úžoúžasná čepice co vypadá jak pandí hlava :D už od minulé zimi mi visí na stěně a smutně kouká na podlahu :)


Moje knihovna pod radiátorem.. no co musí se využít všechno místo :D a tam nikomu nezavazí a navíc to působí vcelku fajnově :D (Ale co to je knížky si moc neprohlížejtě nejsou moje já je jen u sebe skladuju)


A nakonec moje úžasná zděná skříň ...

..a zjištění jak to že bylo uklizeno :D Ségra mi všechno oblečení jenž tvořilo ten nepořádek naházela do skříně. Hm aspoň to vypadá uklizeně, když teda není :D

1 komentář:

  1. pane bože, pane bože, pane boži..Harní já tě tak milujuuu:D Harní chybíš mi,,! Tak strašně megasticky zasraný střední školy. Zítra tě musím 100% vidět nebo se z toho všeho už totálně zcvoknu. Bože a ta věta..ty bláho..cítím se jak nějaký myslitel s citáty. Haníí :* Tak moc se na tebe těším! Musíš mě zas někdy pozvat na vernisáž tvého pokoje!!!

    OdpovědětVymazat