12/11/2012

Zmatek v hlavě, potřeba sdělovat miliony informací

+ Mám podezřele dobrou náladu
podezřele moc se mi chce uklízet a cvičit
podezřele málo se učím a mám z toho podezřele dobrý známky
chce se mi podezřele moc spát
podezřele hodně mě baví nosit na hlavě čepku
mám podezřele upovídanou náladu

+Nový DIY triko já mám..
Je vlastně staronový, protože to triko mám už od školky, teď jsem na něj akorát přidala ten obrázek.
Jednoduše jsem vzala tužku a kreslila.
Myslím že po vyprání to zmizí, což by znamenalo, že bych si mohla udělat jiný nový a když ne? tak budu mít mimozemšťánka natrvalo a budu ho moct pojmenovat

Ignác? Štefan? Teodor? Klement? Leopold? Tibor? Valtr? Medard?



+ Protože slova jen tak poskakují a není je možné poskládat do smysluplných vět,
tak tu jen tak zasněně sedím a koukám na ten divnej svět


+

+A co vy? Taky se u vás děje něco podezřelýho? Máte rádi mimozemšťany? A daří se vám dobře? :)

1 komentář:

  1. Podezřelý...
    A já to tady čtu, chi. Máš fajn fotky. :)
    A díky za komentář. :))

    OdpovědětVymazat