12/20/2012

96 je trojnásobek 32

I kdyby jsme měli mít na Vánoce jen jeden druh cukroví, tak je mi to jedno,
pokud by to teda byli VANILKOVÝ ROHLÍČKY..
Je to velká láska a jeden z hlavních důvodů proč se těšit na vánoce :)


Jo když jsem přemýšlela nad vanilkovýma rohlíčkama to jsem se měla..
Teď mě spíš trápí můj Hyneček= Foťák
Víte ono se někdy nevyplatí půjčovat mladšímu sourozenci některý věci
Například foťák.. když za mnou přišla že ho rozbila myslela jsem že ji zabiji.. 
Takže teď jsem téměř bez foťáku :P Ach jo!!!



+Pár posledních fotek co Hynek nafotil



Kreativní nálada během francouzštiny + Hlava kterou tam přikreslila Judy.. schválně jestli poznáte která z nich to je :D
Když jste s panem H v Hypernově po ruce máte papír a tužku a chuť zahrát si nějakou papírovou hru

V buse na ''výletě'' s panem H
Moje nad-počítačová stěna

A co vy? Chutnají vám vanilkový rohlíčky? Jaký cukrový máte vy nejradši? A jak moc máte rádi svoje sourozence? :D

1 komentář:

  1. Vanilkový rohlíčky mám taky ráda. Ale ty svátky, to je vždycky děsná přežíračka. :D
    A foťák ZÁSADNĚ nepůjčovat! Jen oprávněným osobám. ;)

    OdpovědětVymazat