12/02/2012

Šůby důby.. A vaše saka vám posere pták

Rodinný oslavy jsou v určitým ohledu vlastně fajn..
Máte tam tuny jídla.. Tuny výbornýho jídla..
Lidi vás chválí jak jste krásní, chytří, hodní..
Můžete tančit jako blázen, ale nikdo si z toho nic nedělá, 
protože oni sami už jsou značne ovínění, opivovaní a kdo ví co ještě..
A dělat si z opilých lidí srandu, to je vám náramná sranda..
 Navíc, když vás to ani tak nebaví, můžete si zalízt někam do rohu a tam se ládovat sladkým, nebo se na chvíli vypařit ven a modelkovat..

tohle vznikne, když se foťák rozhodne začít fotit zrovna když utíkáte
Doufám že jste viděli Jedna ruka netleská protože jinak nebudete chápat

Procházet se v deset večer po křižovat = stresy jako OVCE hlavně ať nejede auto
Přidělávat si zvířecí hlavu na svoji hlavu mě vážně začíná bavit
Navíc já včera stejně měla vlasy á la ohyzdná ovce



PeS: Vím že to určitě teď bude psát a říkat každej.. ale já si nemůžu pomoct protože já a sníh jsem BFF, takže..
Snížkuje! Snížkuje! Ono tam snížkuje!


2 komentáře:

  1. Ta fotka s ovčí hlavou a pak ta sněhová, se mi líbí asi nejvíc. Jinak, já nemám nic proti rodinejm oslavám, jen jde o to se kterou částí rodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky díky :)
      No.. když jsou tam lidi většinou 50+ Tak si s nima moc co popovídat nemáš :D a nebývá ani moc sranda.. Počkat já zapomněla, že mluvím o svojí rodině :D my si najdem srandu úplně všude :P
      Takže jo když se to tam veme rodinný oslavy jsou vpoho, ale nebýt tohodle článku asi by mi to tak ani nepřišlo

      Vymazat