4/06/2013

Všichni mi říkají že zítra bude líp, ale když se ráno probudím, je zase jenom dnešek


Momentálně:
- Slyším v uších pištění
- Smrdím kouřem
- Jsem děsně ospalá
- Z nespaní mě bolí hlava
- Ze zpívání mě zase bolí v krku
- Z tančení mě bolí nohy (a paty)
- Vlastně mě děsně bolí celej člověk
- A jsem z toho všeho naprosto nadšená


Lístek nám sebrali, ale když jsem odcházela, myslela jsem že si lístek beru
Je to spíš jak něco jako lístek, takovej falešnej 
Jediná fotka z toho večera, vyfocená mým nekvalitním foťákem na mobilu
Jinak.. ospalost sama
Téhle ruky se Karel dotkl :O
(vlastně je to zrovna na tom videu.. ale nejde to vidět)

5 komentářů:

  1. nemůže být zítra líp, když dneska se máš skvěle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Pravda pravdoucí (já si nestěžuju.. já jen že mě nenapadlo nic jinýho jako nadpis)

      Vymazat
  2. Konečně jsem tě našla hele. :D
    Jů, Sunshine. A No Distance Paradise - awwr, zrovna jsem na nich byla v pátek. Skvělý, fakt. A v krku mě taky z toho bolí ještě teď. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni.. Potom co dohráli v Holešově jeli.. do Ostravy(? myslím)
      Tak to si byla asi tam, že? V tom příopadě měli možnost nás obě potkat ve stejnej den a ani o tom nevěděli :D

      Vymazat
    2. Jo! Vlastně říkali, že mají za ten den už druhý koncert. Och, magické! ;D

      Vymazat