4/12/2013

Ich heisse Greta, so Schalten Sie den Lichtschalter



  


   

Avokádo a spol.

     
Zajímalo by mě kolik rukou už moje ruce nakreslili
Momentálně mám neustále chuť na jahody
jím je snad každej den (díky Tesco za jahody v akci)

Přísahám že tahle fotka není nijak upravená!


   
 
Na žlutej meloun je až moc zelenej
To co zbylo ze sušenek + jahody +smetana
    
Zranění z vaření
Když přemýšlím jestli si vzít jedno nebo druhý.. radši si vezmu obě
Takže okurková, nebo jahodová?
jdeme ven..

4 komentáře:

  1. Avokádo mám taky v lednici. A jak jsi dělala tu pomazánku? A z čeho? Potřebuju to nějak zužitkovat a nevím co s tím. :D
    Jahody teď taky konzumuju ve velkém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozřízneš avokádo, odstraníš pecku, lžičkou ho vydloubneš do misky, vidličkou ho rozmačkáš, osolíš, opepříš, znovu trochu promačkáš a máš to :D Strašně jednoduchý :)

      Vymazat
    2. Super, super, já už se právě bála, že se to mixuje nebo něco. :))

      Vymazat
  2. Nice blog. Would you like to follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpovědětVymazat