12/04/2012

Čím starší tím lepší

Starý věci jsou dobrý
Před nedávnem u nás byla babička a měla úplně úchvatný boty, když jsem jí je pochválila, vylezlo z ní že už je má tak 20 let (což mi připomíná záhadu: Jak sakra někomu můžou tak dlouho vydržet boty???).
Pak jsem otevřela podpostel a našla jsem tam další skvělí věci. Třeba košile (viz. obrázek dole). 
Je to strašně zajímavý, jak se ta móda furt vrací.
A pokaždý, když si to uvědomím, mám nutkání všechno svoje oblečení nastrkat do pytle hodit ho na půdu a nechat jej tam dokud nebude moje dcerka natolik velká, že je bude nosit a bude šťastná, že má tu nejskvělejší mámu, co jí dodá tolik báječnýho oblečení :D

Náhrdelník po babičce, kterej je ale úplně Epes rádes!
Na tu fotku jsem měla jen jeden pokus :D takže to že se tvářím normálně je výhra!! :D


PeeS: I!m in love with old things^  and this songˇ



PePees: Sníh! Sníh! Sníh!


Vážně by mě zajímalo co je ta chundel zabírající většinu fotky


4 komentáře:

  1. Súhlasím s titulkom!
    A snežík!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu říkám poklady! Mám slabost pro starý věci, hlavně když je nosí krásný mladý lidi ;-). Takže potlesk. A ten sníh závidím, u nás NIC.
    Vivi

    OdpovědětVymazat